فريدوم جلامبينغ صبنجة

سابانكا فريدوم جلامبينج مع نكهة استثنائية للمناظر الطبيعية انعم بالاستمتاع.

فريدوم جلامبينغ صبنجة مع بركة سباحة مدفأة

“نحن في فريدوم جلامبينغ صبنجة ننتظركم لتجربة إقامة جميلة في الطبيعة بإطلالة رائعة على بحيرة صبنجة.”

فريدوم جلامبينغ صبنجة

فريدوم جلامبينغ صبنجة، يقدم خدماته في خيم الجلامبينغ المفروشة والمجهزة بالكامل. تهدف فريدوم إلى تقديم تجربة فريدة داخل الطبيعة، حيث يجمع بين التخييم الفاخر ورفاهية الفندق في تجربة “غلامبينغ”. يقدم فريدوم إقامة مفروشة ومجهزة بالكامل في خيام الغلامبينغ الخاصة به. بالإضافة إلى ذلك، يقدم فريقه المحترف خدمات وفعاليات متنوعة لجعل إقامتك العزيزة علينا ممتعة ومثيرة للذكرى.

ميزات فريدوم جلامبينغ

يمكنك معرفة ميزات وخدمات وأنشطة فريدوم جلامبينغ فيما يلي.

• حوض سباحة مدفأ
  • الإفطار لشخصين مدرج في السعر المحدد.
  • السعة الإقامية: 2-3 أشخاص
  • نوع السرير: سرير مزدوج
  • مجموعة جلوس
  • تكييف
  • حفرة النار
  • جاكوزي
  • يمكن وضع سرير إضافي للشخص الثالث. السعر 300 ليرة تركية لليلة الواحدة شاملة الإفطار والسرير.
  • بيئة معزولة
  • إمكانية الشواء في الحديقة – الشواء
  • يُسمح بإصطحاب الحيوانات الأليفة من السلالات الصغيرة

حسابات فريدوم جلامبينغ صبنجة على وسائل التواصل الاجتماعي

فريدوم جلامبينغ صبنجة معلومات الوصول

– تقع على بعد حوالي 23 كم من صقاريا وتبعد عنها مسافة 32 دقيقة بالسيارة.
يقع على بعد 125 كم من الجانب الآسيوي لإسطنبول وعلى بعد مسافة 1 ساعة و 25 دقيقة بالسيارة.
على بعد حوالي 138 كم من الجانب الأوروبي لإسطنبول ويبعد مسافة ساعة و30 دقيقة بالسيارة.
على بعد حوالي 37 كم من مركز كوجالي / إزميت، وعلى بعد 37 دقيقة بالسيارة.

أسعار وحجوزات فريدوم جلامبينغ صبنجة

يمكنك الحصول على معلومات حول أسعار فريدوم جلامبينج سبانكا والقيام بالحجز باستخدام القنوات المذكورة أدناه.

جرين لايك بنغل سبانكا

Google Değerlendirmeleri

Deniz OnayDeniz Onay
07:10 19 Dec 23
Haftasonu konaklamamızdan çok memnun kaldık. Buradaki yorumlar gitmeden biraz ürküttü fakat işletme sahibini gitmeden bir gün önce telefonla aradığımda herhangi bir problem olmadığını iletti. Çadır içerisinde klima ile ısındık, oda içerisinde ilaveten ısıtıcı vardı fakat ihtiyaç duymadık. Havuz sıcaklığı fena değildi fakat dışarısı soğuk olduğu için kullanmadık. Barbekü için bıraktıkları odun ıslak olduğu için yakamadık fakat işletme ile ilgilenen Ali bey ile görüştüğümde tekrar odun temini yapıp bana iletti. Güzel bir tatil deneyimi oldu. Yorumlar ürkütücü olmasına rağmen yorumlardaki olaylara denk gelmemiş olmam benim için güzel bir tatile sebebiyet verdi. Tekrar Sapancaya gidersem tercih edeceğim bir konaklama yeridir.
Ersin Yıldızersin yıldız
08:58 03 Dec 23
Elif TütenElif Tüten
11:07 12 Nov 23
Herşey mükemmeldi. Sahiplerinin güler yüzü ve ilgisi, tesisin konforu, manzarası, mahremiyete önem verilmesi, resimlerde videolarda gördüğümüzden daha fazlası.. Sapanca Free Dome Ailesine teşekkür ederiz.
Ömer Emre Günayömer emre günay
07:46 19 Oct 23
Bir gün öncesinde saat kaçta geleceksiniz diye sorduklarında 14 dememize rağmen gittiğimizde doğalgaz çalışması ile karşılandık. İçeride Yürüyüş yolu tamamen kazılmış, ustaların çalıştığı çamur içerisinde bir manzara. Reşit bey ile görüşüp bir kaç saat sonra gelelim diyerek ayrıldıktan sonra çalışmanın bitmesi ve girişimiz akşam 19 u buldu. İlk gece için bir sorun kalmamıştı ancak havuz suyu soğuktu. İkinci güne geldiğimizde öğlen saatlerinden itibaren yine usta sesleri eşliğinde devam ettik. Sorun şu ki burası bir çadır ve çadırın iki metre arkasında ustaların çalışıyor olması konsepte tamamen ters! Biz onları duyuyoruz onlar bizi duyuyor bu hiç hoş değil. İkinci günün akşamı ise yeni kurulan soba dumanının yoğun şekilde odaya ve bahçemize dolması ile yangın mı çıktı diyerek kendimizi dışarı attık. Bu duman ile de gece 2-3 saatimiz daha heba oldu ve sobayı söndürmelerini söylemek zOrunda kaldık. Sonuç olarak 2 gün boyunca sıcacık diye satılan havuza 1 kez giremedik çünkü asla ısınmadı. Ya suyu değişti ya başka bir şey oldu ya da zaten ısıtmıyorlar. çamur duman ve ses içerisinde dinlenmeye çalıştık. Akşam giriş yapabildiğimiz için Ücretten 1500 tl iade almıştık fakat havuzu asla kullanamamız ve diğer bitmeyen rahatsızlıklar tatilin içine etti. Buraya giden kişiler asla sıcak havuz beklemesin, oda içerisinde de bitmeyen böcek problemi varbilginiz olsun. Tesisten beklentim sıcak havuz farkını da iade etmeleri olurdu ancak umurlarında olmadı. Bahçenin dumanlı videosunu da ekliyorum. Burada gözüken duman azalmış haliydi. Dumandan genzimiz yandı, çadırın içi bile duman altı olmuştu.
Alparslan DiriAlparslan Diri
22:05 14 Oct 23
Beklentimi hiç karşılamayan bir yer. Kız arkadaşımla Ankara’dan gittik ve oda hijyeni çalışanların tavrı olsun çok kötüydü. Havuzu küçük ve ısıtma kazanı arızalıydı. Sürekli bir inşaat sesi ve mahremiyete saygı olmayan bir yer. Şehir dışından gelenlere tavsiye etmiyorum.
Buse OdabaşBuse Odabaş
21:37 09 Apr 23
Tavsiyeler üzerine 2 gün konaklama yaptım.manzarası ayrı güzel oda da konforlu.hava soğuk olmasına rağmen ısıtması çok iyiydi.hizmetiniz ve güler yüzünüz için teşekkürler,tekrar görüşmek üzere
Kübra KolçakKübra Kolçak
18:47 07 Apr 23
Sıcak havuzlu odasında konakladım hersey gerçekten mükemmeldi memnun kaldık 1 puanı kirma sebebim odada bizi karınca sürüsü karşıladığı için kırıyorum 🙂 ona bir çözüm bulunursa gerçekten herkese tavsiye edilecek derecede iyiydi
Bayram TelliciBayram Tellici
11:22 04 Apr 23
Her olanağı bulabildiğiniz manzarası sıcak havuzuyla tadı damağınızda kalacak bir işletme
Evre Sevgi GüneyEvre Sevgi Güney
13:29 28 Jan 23
Havanın soğuk olduğu bir günde 2 gün konakladık. Isıtma ve içerinin temizliği mükemmeldi. Mahremiyetinize çok önem veriliyor. Biz gitmeden yiyeceklerimizi yanımızda götürdük ki, dışarıdan söylemektense kendi yiyeceğinizi götürmeniz çok daha mantıklı oluyor. Mangal için yeterli odun sağlanıyor.1 yıldızı kaldığımız ikinci gece 2 kişilik dome'un bir grup gence kiralanmasından dolayı kırıyoruz. Bu kadar huzurlu bir yer nasıl olur da 4-5 gence kiralanır bu fikri çözemedik. Bu konuda daha özenli davranılması gerekiyordu!Bir de dome içerisinde de sigara konusunda kısıtlanmamış, içeride içilmiş olan sigara kokusu her yere sinmişti dolayısıyla bir de içeride sigara içilmemesine dikkat edilirse çok daha mükemmel bir yer olacağına inanıyorum.
Fadime CoşarFadime Coşar
09:04 12 Dec 22
Harika bir tatildi. Ev sahipleri de çok ilgili. Manzara ve mekan on numara. Kesinlikle tavsiye ederim.
Bulut AktaşBulut AKTAŞ
10:42 29 Aug 22
Tesis gerçekten çok güzel yaz aylarında özellikle. Temiz, düzenli, tesis sahiplerine oldukça güler yüzlü🙏Ama işletme açıkçası çok acemi. Bize gelmeden önce getir çalışıyor sipariş verebilirsiniz vs gibi bir sürü şey söylendi. Getir firması bulunduğumuz bölgeye hizmet vermiyor. Marketleri ARIYORUZ kasapları ARIYORUZ kimse oraya getiremiyoruz dediler. Yan bungalovu organizasyona vermişler ilk gün akşama kadar 10 kişi bir bungalov da üstüne 2 çocuk. Zılgıt sesleri müzik, alkış seslerinden ilk gün zaten zehir oldu. Üstelik 14.00 da girişimiz 15.00 A kadar havuz temizliği yapıldı. Kahvaltı geliyor kahvaltı kutusunu almak için adam zart diye giriyor bahçeye.Bugün 2. Günümüz 3 kere elektirik gitti. Havuz elektrikle çalışıyor, klima açamıyoruz,Jakuziyi kullanamıyoruz.Sonra yan bungalovun kapı tamiri 11.00 da başladı 14.00 A kadar tak tak tak seslerin işçilerin sesleri. Resmen İstanbul’dan kafa dinlemek için geldiğimiz yerde daha da sinir küpü oluyoruz. Açıkçası çok pişmanım kendi adıma kafa dinleyemedim. 😐
Meryem Betül SerdaroğluMeryem Betül Serdaroğlu
13:03 28 Dec 21
Öncelikle biraz tereddüt etmiştim havalar soğuduğu için ısınma problemi olur mu diye kesinlikle bir sorun yaşamadım. Ayrıca işletme sahipleri çok güler yüzlü ve ilgililer çok teşekkür ederim.